У березні міська влада має намір провести нові конкурси на 16 маршрутах, угоди по яким добігають кінця. За словами міського голови Черкас Сергія Одарича, цього разу основною вимогою до перевізників буде зменшення кількості автобусів, які проходять через бульвар Шевченка. Розвантаження центральних вулиць робиться для того, щоб автобусні маршрути охоплювали усе місто, а не лише його центральну частину. – Нас не задовольняє, що маршруток стає все більше і більше, вони обганяють одна одну, «підрізають», стоять на зупинках по кілька хвилин, – зазначає Сергій Одарич. – Тому відділу транспорту міськвиконкому було доручено розробити суттєво нові умови для конкурсів. Вони передбачають зменшення на 100 автобусів навантаження на центральних вулицях. Тобто маршрути залишаються так, як вони є, але вони проходитимуть по паралельним вулицям – Благовісній, Ільїна, Фрунзе та інше. В Черкасах склалася парадоксальна ситуація, коли основні транспортні шляхи переповнені, а допоміжні вулиці не охопленні сполученням. Через це чимало жителів міста змушені добиратися до найближчої зупинки, проходячи два-три квартали. Ми маємо намір докорінно змінити цю систему.
До того ж вдатися до таких дій владу змушує жахлива ситуація, яка склалася в екологічній сфері. За минулий рік викиди шкідливих речовин від автотранспорту (особливо в центральній частині міста) перевищили викиди від промислових підприємств. Крім того, громадськість неодноразово зверталася до міської влади з проханням розвантажити зупинки по бульвару Шевченка біля «Будинку торгівлі» та магазину «Транзит».
За словами Сергія Одарича, іншою умовою, яку мають закласти при проведенні нових конкурсів, буде впровадження чіткого графіку руху. Перевізник, який виграє конкурс, має вивісити на кожній зупинці графік руху, а водій автобуса повинен чітко його дотримуватися. Якщо перевізник не виконає умови цього договору, угода буде розриватися, а маршрут виставлятиметься на новий конкурс.
Сергій Одарич також зазначив, що перевага в обслуговуванні центральної частини міста буде віддана саме екологічно-чистому транспорту – тролейбусам.
За його словами, нині ситуація у тролейбусному парку стабілізувалася. З підприємства були виведені невластиві йому функції – утримання будинку та гуртожитку, де проживають сім’ї працівників КП «Черкасиелектротранс». Зараз міський владі вдається стримувати підвищення вартості проїзду у тролейбусах, незважаючи на стрімке зростання цін на комунальні послуги, електроенергію, заробітну плату тощо. До того ж у березні до Черкас прибудуть ще два новеньких тролейбуса, придбані у минулому році. Вони мають поповнити рухомий склад тролейбусного парку.
http://www.rada.ck.ua/index.php?page=news&id=855
Таки не новый